Prindi

Eesti parim e-teenus 2013 läheb taas püüdma ülemaailmset auhinda

19.03.2013

Kuni 26. märtsini oodatakse kõiki kodumaiseid e-teenuseid kandideerima konkursile “Eesti parim e-teenus 2013”. Kategooriaid on tänavu seitse: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine.

“Eestlaste e-teenuste kõrgest tasemest annab tunnistust just äsja kümnendi maailma parimaks e-lahenduseks tunnistatud e-aruandluskeskkonna edu,” kiidab Seth Lackmann, kes esindab e-teenuste konkursi žüriis Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liitu. “Sellele tuginedes ootan kõrgetasemelist ning põnevat konkurssi ja samaväärseid kandidaate nii erasektorilt kui ka riigiasutustelt. Ennekõike ootame tugevaid kandidaate üle-eestilisele konkursile, aga seejärel kindlasti ka mõõtu võtma ülemaailmsele World Summit Awardi konkursile,” lisas Lackmann.

Veebruari lõpus tunnistati Justiitsministeeriumi Registrite ja Infosüsteemide Keskuse loodud majandusaasta aruannete elektroonilise esitamise keskkond viimase kümne aasta maailma parimaks e-riigi lahenduseks konkursil United Nations World Summit Award on the Information Society +10.

Konkurss „Eesti parim e-teenus“ toimub selle nime all teist korda. Esimene kord leidis üritus aset 2011. aastal. Varasematel aastatel on konkurss toimunud nime all „Parim sisuteenus“ (2005, 2007, 2009) ja nende kohta saab lugeda lähemalt: http://www.e-konkurss.net/2013/02/varasemad-konkursid.

Konkursi eesmärk on tutvustada ja tunnustada Eesti innovatiivseid e-teenuseid ja e-lahendusi ja nende tellijaid-tootjaid nii avalikus, era- kui mittetulundussektoris, samuti motiveerida teenusepakkujaid jätkuvalt välja töötama uusi kasulikke lahendusi.

Konkursile saavad teenuseid ja lahendusi esitada nii teenusepakkujad ise kui ka teenuste tootmisesse kaasatud tarkvaraarendusettevõtted. E-teenused võivad olla väga erinevat tüüpi, näiteks infoteenused ja portaalid, dokumentide ja taotluste menetlusteenused, e-demokraatia teenused, iseteeninduskeskkonnad jmt.

Käesoleva aasta konkursil on seitse kategooriat: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine. Lisaks nimetatud seitsmele kategooriale valitakse ka peavõitja. Eripreemia kõige kasutajasõbralikumale lahendusele paneb välja Baltikumi suurim IT ettevõte Nortal.. Samuti valitakse välja kuni kaheksa teenust, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil http://www.e-konkurss.net/2013/02/varasemad-konkursid.html


****

Lähem info konkursi “Eesti parim e-teenus 2013” kohta:
http://www.e-konkurss.net/2013/02/eesti-parim-e-teenus-2013-konkurss.html

Konkurss "Parim e-teenus 2013" toimub Riigi Infosüsteemi Ameti eesvedamisel, EL struktuurifondide programmist "Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine" ning Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel ning seda aitavad korraldada BDA Consulting OÜ ja KPMS & Partnerid OÜ. EL sf programmi „Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine“ eesmärk on suurendada olemasolevate elektrooniliste lahenduste kasutatavust ja soodustada uute e-teenuste teket ning teavitada inimesi sellest, kuidas arvutit turvaliselt kasutada. Programmi tegevused viib ellu Riigi Infosüsteemi Amet aastatel 2007–2013. Programmi kogumaht on ligi 3,4 miljonit eurot ja seda rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist.

Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) koordineerib riigi infosüsteemi arendamist ja haldamist, korraldab infoturbega seotud tegevusi ja käsitleb Eesti arvutivõrkudes toimuvaid turvaintsidente.

Link allikale

Lisainfo:

Katri Ristal
Eesti parima e-teenuse konkursi kaaskorraldaja, World Summit Award Eesti esindaja
Mobiil: 56 54 654
E-post: katri.ristal@artun.ee

Liisa Tallinn
Riigi Infosüsteemi Ameti kommunikatsioonijuht
Mobiil: 525 8654
E-post: liisa.tallinn@ria.ee