Prindi

Kehtivuskinnitusteenus

Mis see on?

Kehtivuskinnitusteenust kasutatakse sertifikaadi kehtivuse reaalajas kontrollimiseks, mis kindlustab turvaliseima sertifikaadi kasutamise isikutuvastamiseks või digitaalseks allkirjastamiseks.

Kehtivuskinnitusteenus sobib kõigile e-teenustele, mida saab kasutada ID-kaardi, Mobiil-ID või e-Templiga või kus saab anda digitaalset allkirja.

SK kehtivuskinnitusteenus lisab DDOC ja BDOC formaadis digitaalallkirjadele õigusjõu. Teenuse käigus lisatakse digitaalallkirjale automaatselt elektrooniline märge, mis määratleb allkirja andmise aja ja näitab, et allkirja andmiseks kasutatud sertifikaat sel hetkel kehtis. ASiC-E formaadis allkirjade puhul on vaja täiendavalt ka ajatemplit, milleks sobib SK ajatempliteenus.

Väljastatud sertifikaatide kehtivuskinnitusi säilitatakse turvalises andmebaasis, mis võimaldab neid vajadusel tõestamiseks kontrollida. Kehtivuskinnituses olev dokumendi sõnumilühend ei sisalda infot allkirjastatud dokumendi sisu kohta.

 Hinnakiri on leitav siit.

Arvuta ettevõtte lepingute allkirjastamise kulud!
Kasuta digiallkirja tasuvuskalkulaatorit.

 

Referents

SEB Pank:
SEB Eesti on kasutanud SK ID Solutionsi teenuseid juba 15 aastat ja kinnitame, et kvaliteet on olnud hea, et pakkuda ööpäevaringset teenust. Meeskond on alati keskendunud teenuste parendamisele ja kliendi soovide täitmisele.

Telli kehtivuskinnituse teenus

Seadista oma e-teenusele ID-kaardi ja Mobiil-ID tugi.

Telli

Telli kehtivuskinnituse teenus

Seadista oma e-teenusele ID-kaardi ja Mobiil-ID tugi.

Telli

Kontakt

Küsi lisainfot või pakkumist

SK klienditugi
e-post: sales[A]sk.ee
telefon: 610 1885