Logi sisse

Prindi

Klienditeeninduspunktid

Meie klienditeeninduspunktid:

SK klienditeeninduspunktides on teil võimalik sooritada järgmisi toiminguid:

  • seoses ID-kaardiga:
    • sertifikaatide kehtivuse kontroll, peatamine, tühistamine ja aktiveerimine;
    • uue PIN-ümbriku saamine (PPAs tasuta, SEBs ja Swedbankis tasuline);
  • seoses Digi-ID-ga:
    • sertifikaatide peatamine, tühistamine ja aktiveerimine;
    • uue PIN-ümbriku saamine (PPAs tasuta, SEBs ja Swedbankis tasuline)*. 

* E-residendi Digi-ID-le mainitud lisateenust ei eksisteeri. 

1.01.2007 ja hiljem taotletud isikutunnistuse (ID-kaardi) ning sellele kantud sertifikaatide kehtivusaeg on 5 aastat. Kuna nii kaardi kui ka sellele kantud sertifikaatide kehtivusaeg on sama, siis puudub vajadus sertifikaatide uuendamiseks.

Lihtsaim viis oma ID-kaardi sertifikaatide peatamiseks on helistada ID-kaardi abiliinile 1777 või numbril (+ 372) 677 3377.

Pärast 2007. a. 15. jaanuari taotletud ID-kaartide väljastamine toimub ainult Politsei- ja Piirivalveameti teenindustes.

Mobiil-ID klienditeeninduspunktid on järgmised: