Prindi

Digidokumendi tasuvuskalkulaator
Arhiveerimine

Võimalik, et oled kuulnud nurinat "digiallkirjastamine on küll tore,
aga mida hiljem suure hulga digidokumentidega peale hakata? Lõpuks läheb see kõik hirmkalliks".

On levinud eksiarvamus, et aastate pärast ei ole digidokumendid enam uuenenud programmidega loetavad ja nende säilitamine on keeruline ning kulukas. SK läbi viidud uuring näitas, et digitaalne asjaajamine koos digiarhiveerimisega on ettevõttele suur kokkuhoid!

Arvuta ettevõtte dokumendihalduse kulud!
Kasuta digidokumendi tasuvuskalkulaatorit.


Millised kulud on kalkulaatoris arvesse võetud?
Tasuvuskalkulaator võtab arvesse dokumentide eluea jooksul tekkivaid miinimumkulusid.

Paberkandjal dokumentide haldamisega kaasnevad kulud:
1. Paber (Jajaa Koopiakeskuse hinnakiri)
2. Trükk (Jajaa Koopiakeskuse hinnakiri)
3. Tööaja kulu dokumentide printimisele ja klientide teenindamisele omakäelisel allkirjastamisel
(Statistikaamet, keskmise kuupalga statistika)
4. Postiteenus (Eesti Posti hinnakiri)
5. Arhiveerimine
6. Hävitamine (Infokaitsesüsteemide hinnakiri)

Digitaalsel kujul dokumentide haldamisega kaasnevad kulud:
1. SK teenus (SK hinnakiri)
2. Arhiveerimine (Eesti Arhivaari hinnakiri)
3. Hävitamine (hävitamine on Arhivaari puhul tasuta teenus)